Preskočiť na menu Preskočiť na obsah Preskočiť na pätičku

MF SR vyberie produkčnú agentúru na kampaň pre elektronické služby

Aktualizované dňa: 25.06.2014 06:00

Ministerstvo financií SR vyhlási verejné obstarávanie na realizáciu reklamnej kampane pre elektronické služby, ktoré sú financované v rámci Operačného programu informatizácia spoločnosti. Víťazný uchádzač zabezpečí produkciu kampane na základe komunikačnej stratégie, ktorá vzišla zo súťaže návrhov koncom minulého roka. S cieľom získať čo najvýhodnejšiu ponuku sa pri výbere využije elektronická aukcia.

Komunikačnú a informačnú kampaň je potrebné zrealizovať vzhľadom na výhrady zo strany Európskej komisie, ktorá SORO OPIS vyčíta, že nedostatočne vykonáva aktivity v oblasti informovanosti a publicity, ku ktorým sa zaviazal v Komunikačnom pláne OPIS.

Cieľom komunikačnej kampane je informovať o prínosoch spustených elektronických služieb, ktoré bežným ľuďom aj podnikateľom uľahčujú komunikáciu so štátnou správou a prinášajú reálne výhody v podobe úspory času a finančných prostriedkov.

Realizácia produkčnej časti kampane bude okrem iného zahŕňať výrobu televíznych a rozhlasových spotov, virálnych videí, realizáciu komunikácie na sociálnych médiách, prípravu online reklamných formátov, fotoprodukciu, produkciu vizuálov pre printovú reklamu a outdoor nosiče alebo produkciu a distribúciu elektronického newslettera OPIS News.

Maximálna výška rozpočtu stanovená verejným obstarávateľom na zákazku „Produkčné zabezpečenie komunikačných a informačných aktivít pre OPIS“ je 499 253,40  eur bez DPH a očakávaná dĺžka zmluvného vzťahu je do konca roku 2015.

 

Tlačvý odbor
Ministerstvo financií SR